Uppladdning

Sitter nu hemma i Kalix, för en gångs skull, och laddar inför helgens bravader. Dessa kommer förhoppningsvis att äga rum i Ersnäs där renlunken avgörs, med medeldistans på lördag och långdistans på söndag. Efter mina resultat förra helgen, och eftersom OK renen är arrangerande förening, är jag något av favorit denna helg. I alla fall om man ska lita på en av mina värsta konkurrenter :D Eftersom jag springer i seniorklass känns detta favoritskap något oväntat, men jag ska göra mitt bästa för att uppfylla det!

Idag avslutades för övrigt körkortsteorikurs på skolan. Riktigt skönt att bli av med den ohyggligt tråkiga kursen. I övrigt har dagen, precis som så många andra fredagar, mestadels ägnats åt att åka buss :(
När jag kom fram till kalix visade sig det dessutom att vädret var kasst. Det har iofs kännts som att vädret har varit kasst i två veckor nu...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0