Rulltest!!

Idag var det rullis test, både stakning och benskate. För mig gick det ganska bra, trots att jag inte åkt särskilt mycket den senaste tiden. Jag fortsatte dock min fina trend från förra veckans löptest och satte även denna gång ett nytt pers. Tog min gamla rekordtid i benskate med ungefär en halvminut, vilket jag är mycket nöjd med. Ytterligare ett tecken på att min fysiska form är riktigt bra just nu!! 


Igår kväll kom jag fram till en viktig sak, att det är dags att sluta vara bitter!! Det är helt ogivande och gör bara livet tråkigt, för dig själv och andra. Hur som helst är det ingen idé att gräva ner sig över någonting man ändå inte kan förändra. Har man klarat sig fem år utan kärlek i livet ska det väl inte vara något problem att gå tillbaks till det "normala" livet :D

Dagens låt: Low man's lyric med Metallica. Den bästa låten från det annars helt kassa albumet Reload...





Ps hittade tyvärr ingen "roligare" video med hyfsad ljudkvalla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0