Sommarlov

Ja vad har man egentligen gjort denna sista skoldag? Inte så mycket vettigt egentligen. Först sov man bort nästan hela dagen. Sen gick man en sväng på skolan, i princip helt i onödan. Det enda vi gjorde var väl typ att säga ha en bra sommar till sina klasskamrater. Dock var det ändå rätt nice att se utsläppet efteråt, eller iaf att träffa baffy som kommit till byn igen. Utsläppet följdes av mjukglass och en liten åktur i Jönssons bil :P hehe

Efter detta blev resten av dagen mer eller mindre tråkig, eftersom mina vänner packade ihop och for hem en efter en och nu är jag ensam kvar här på folkan...
Dock skedde en liten rolig incident: Lys tappade bort bilnyckeln och letade den i tre timmar, innan han upptäckte att den satt i nyckelhålet i bakluckan :P Är nog bara han som skulle kunna lyckas med nåt sånt...

Ja nu på kvällskvisten har inte särskilt mycket hänt. Gick och köpte lite wienerbröd och tog en liten extra sväng på byn. Träffade helt plötsligt på Frida av en ren slump! Någonting trevligt händer tydligen även tråkiga kvällar som denna =)

Nu måste jag käka mina wienerbröd och packa lite. Imorrn bär det av till Umeå och Vb-3dagars dock alldeles för tidigt på morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0