Ryssar :(

Ikväll var det så dags för nästa stormatch i fotbolls-EM. Kvartsfinal mellan Spanien och Italien. Får bara hoppas att denna kvartsfinal går bättre än dom tidigare, i alla dom har laget jag hejat på åkt ut. Nu är Spanien mitt sista hopp!! Fast om dom vinner så får dom väl ändå spö av ryssarna i semin :/ Ryssarna har slagit ut mina två stora favoritlag i turneringen hittills. Vad händer egentligen? Ryssar ska väl inte kunna spela fotboll?

Vad har man annars gjort denna dag då? Ja inte så mycket!!! Sovit för länge. Tränat lite grann, är frisk nu, tror jag iaf :P Jag har även lärt mig en ny låt på gitarr. Inte så mycket extraordinärt att rapportera om alltså!! Nu börjar dock snart matchen, håller tummarna för att Spanien ska kunna bryta sin mästerskpsförbannelse...

Ps. Om det inte var för dessa ryssar så skulle mitt liv vara i princip perfekt just nu :P Man kan ju inte få allt man vill, men med lite tur väger det bra upp det dåliga och det gör det definitivt just nu!! =D ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0