Puuh

En sån dag! En sån där äckligt varm dag då man knappt orkar göra någonting. Värmen utomhus är outhärdlig så jag tar nu min tillflykt in i kylan till datorn för en stund. Nyss var det brännbollsturnering på skolan. Det gick inte så bra för mitt lag, inte för mig heller om man ska vara helt ärlig. Vi är dock inte bittra :P Det var ändå roligt...

Idag blev det en liten sovmorgon vaknade 11.15, vilket var otroligt sköönt och välbehövligt. Har inte gjort så mycket annat idag, det är för varmt. Måste kanske tvinga mig ut igen snart, eller så kanske man skulle lira lite gura först? Hmmmm...
Det märks väl så småningom vad som händer :D

Någon som har ett tips på hur man kan svalka sig? :O

Avslutar med ett anti-filmtips: Se aldrig Cougar club, måste vara den sämsta filmen någonsin.

Kommentarer
Postat av: noone

fan cougar club var ju rolig och inte värde-k

2008-06-04 @ 08:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0