Lite grill och lite annat...

Igår var det den näst sista dagen i skolan. Den var inte särskilt jobbig om man ska vara ärlig. Det enda vi gjorde var att titta på högstadiets karneval och utsparken. Detta var trevligt, kanske den skönaste skoldagen på hela året!?

På kvällen var det sedan dags för grillkväll med skidlinjen. Det var nice förutom att vi var sega med maten så att den serverades kring tio. Detta gjorde så att alla var grymt hungriga, men man brukar ju säga att hunger är den bästa kryddan, så det gjorde kanske inte så mycket :P Efter maten tog jag mig en sväng ner på byn och träffade Frida med flera och hoppade lite studsmatta bland annat. Det var inget större fel på det, om jag ska vara helt ärligt så var det till och med riktigt nice!! :D
När det så var dags för Frida att fara hem och sova bar det av upp till folkan för mig. Där fortsatte kvällen kvällen med en massa roliga saker som; tillverkning av kubbset med vedklabbar, lite fotboll och massor av skitsnack!!
På det stora hela en trevlig dag på de flesta sätt, förutom att jag missade såpbrottningen...
En annan sak värd att nämna från kvällen är Jojjes och Grabbens inbakade stekarfisyrer, dom var nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0