Fiasko

Befinner mig nu i Älvsbyn på en liten visit. Meningen och min tanke var väl att jag skulla träffa en del roligt folk och städa ur lägenheten. Kombinera nytta med nöje. Dock sket det sig rejält iaf vad det gäller den där nöjesdelen. För när jag redan sitter på tåget får jag veta att typ allt roligt folk i byn antingen är, 1. Bortrest eller 2. Sjuk. En riktig besvikelse :( 
Jaja man lär sig av sina misstag, om man nu tror på den gamla klyschan... Kanske borde planera i förväg och höra mig för lite grann i framtiden :P

Har hunnit med ett härligt pass på rullisarna idag, mycket skönt var det efter ett par vilodagar nere i Stockholm. Eller vilodag och vilodag, den tre timmar långa turen på stan igår höll på att ta knäcken på mej!!
Nu får man väl istället underhålla sig på egen hand efter bästa förmåga. Det ska nog inte bli några större problem eftersom guran inte är nerpackad än och så pågår ju dessutom den där fotbollsturneringen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0