18 :D

Nu har så dagen då man går ifrån att bara vara byxmyndig går till att bli myndig på riktigt, äntligen kommit!! Fast det känns faktiskt inte så märkvärdigt, än så länge känns 18 väldigt likt 17. Har iofs inte hunnit utnyttja någon av de stora fördelarna än :P

Igår var en lite sorglig dag på ett sätt, sista dagen som barn. Jag har väl inte kallat mig barn på många år, men ändå. Dessutom sprang jag mitt sista träningspass i mina gamla, minst sagt rutinerade (slitna) DS-Trainer. Det kanske var ännu tråkigare egentligen. För nu är ett par nya inhandlade, eller inhandlade kanske är fel ord, "fådda" kanske är bättre(?). Hoppas bara att dom är lika snabba som mina gamla var igår...  Hade inte tid att träna så länge igår så då var man tvungen att löpa fort istället ;P Blev till slut 9km på 32 minuter, vilket var överraskande snabbt, med tanke på förkylningarna jag haft sista tiden.

Nu börjar det bli dags att göra sånt som man ska göra på födelsedagar, ätaa tååårta och öpnna paaaaket :D

/En gammal och rutinerad man(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0