Umeå

Är ett tag sen denna blogg uppdaterades. Detta beror på att jag har varit i Umeå den senaste veckan och haft begränsad till gång till internet. Bror är inlagd på sjukhus så man har väl mest varit här för att hälsa på honom, men även en del annat har hunnits med...

Har hunnit med lite shopping. I tisdags sprang jag en träningstävling i orientering. Det gick kasst och det blev knappast bättre av att arrangörerna lyckats placera 2 kontroller fel. Skandal med tanke på att dom dessutom tog betalt. Det var tänkt att det skulle vara sista ol-passet innan O-ringen, men eftersom det gick så dåligt var jag tvungen att köra ett till. Igår for jag så till sveriges minsta kommun, Bjurholm och sprang en träning. Det ångrar jag inte!! Terrängen var riktigt najs, eller som coach Norén förmodligen hade uttryckt det: det är en häftig del av världen. 

En annan sak som hänt är att jag har börjat ändra uppfattning om det här med SMS. Tidigare har jag tyckt att det är något opersonligt, men nu har jag upptäckt att det är riktigt nice, iaf ibland... :D Det är otroligt hur glad man kan bli över några textrader...

Imorgon bär det av till årets största orienteringshappening, O-ringen. Det kommer förhoppningsvis att bli mycket trevligt. Mina förväntningar är höga och jag hoppas på bra resultat, men det är inte hela världen om det går kasst. Har upptäckt att det finns så mycket annat som är viktigare än tävling och träning, eller iaf en sak ;)

/ Jag

Kommentarer
Postat av: nordebo

för helvete waller, träning och tävling går alltid först

2008-07-18 @ 13:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0