19.30

Idag har jag varit mer förbannad än jag varit på länge!! Satt och höll på att lägga banor i OCAD, när hela skiten lagga ihop. Fick börja om från början och blev rejält less, helst av allt ville jag bara ta datorn och snöra ut den genom fönstret. Som tur var lyckades jag kväva den impulsen och nu är banorna äntligen klara, eller nästan iaf :P

För att vila skallen lite for jag ut på en fin löptur på kvällen. Rundan var mycket bra, kan nog inte bli så mycket bättre iaf i Kalix där det inte finns några backar. Den innehöll dock en hel del av oss kalixbors substitut för uppförsbackar, MYR :P
Kände mig stark så jag passar på att skicka en varning till Baffy: Det finns en stor risk att de blir 1-0 till mig...

Imorgon släpper Metallica sin första singel till deras kommade album. Tror och hoppas att det kommer bli deras bästa platta på länge.

Usain Bolt är störd. Jag skulle också vilja vara lika störd...



Kommentarer
Postat av: Nordebo

jag är inte rädd

2008-08-21 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0