Dagen som aldrig kommer kom igår

Idag har jag varit ensam hemma och det kommer jag vara hela helgen. Det är inte så kul, kanske framförallt för att jag har suttit och försökt göra klart mitt sommarjobb. Jag lovar att OCAD inte är något av mina favorit-dataprogram just nu...
Har just varit ut på en lätt jogg för att få igång kroppen inför morgondagens DM i Haparanda. Förhoppningsvis ska jag kunna göra ett bra lopp där för en gångs skull och bryta förbannelsen. Känns på något sätt som en dålig relation, jag och terrängen i Haparanda har aldrig kommit särskilt bra överens. Kanske är kartan också med på ett hörn i det hela. Värsta triangeldramat :P

Igår kom så slutligen "The Day That Never Comes". Förväntningarna från min sida var höga och för en gångs skull infriades dom. Förmodligen Metallicas bästa låt på 20 år

Då man är ensam hemma är det verkligen tur att det är OS på TV. Dagens utropstecken från den kinesiska huvudstaden är utan tvekan den 42 år gamla(?) pingisspelaren Jörgen Persson. Han är i semifinal och tänk vad häftigt det skulle vara om han snodde pingisguldet mitt framför näsan på 1,5 miljarder kineser!! Lär väl knappast hända, men man kan ju alltid drömma... 



Nu ska jag se en film för att få tiden att gå och ladda med en massa vatten. 11km väntar imorgon... 

Kommentarer
Postat av: nordebo

11 km!?!?! men va i h-vete

2008-08-22 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0