Spårlöst försvunnen

Idag har jag varit på ettårskalas, det var trevligt och tårtan var god. Min lille brorson Joel var för övrigt den som fyllde år.
Jag har även åkt rullisar och det var mindre trevligt. Det kändes kanon då jag stack ut, nya stavspetsar perfekt stavfäste och fint flyt. Helt plötsligt försvann min ena stavspets spårlöst och med den den fina känslan. På hemvägen fick jag således diagonala utan stavar...

Imorgon inleds sista veckan på sommarlovet, dom flesta tycker nog att det är hemskt att det snart är slut. För mig är det dock för första gången i min 12 år långa skolkarriär, som jag inte fruktar den kommande skolstarten :P

Körde ett hårt styrkepass igår och det känns. Har träningsvärk nästan överallt...

OS är i gång för fullt och det går inte allt för bra för de svenska, men vad gör det när det finns många utlänningar att imponeras av. Jag säger bara Michael Phelps!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg frida me en annan kille

2008-08-18 @ 12:38:21
Postat av: Kitti

Råkade stöta på din blogg! Kanke syns till hösten på Djuptjärn om du råkas hitta dit nån gång!

2008-08-18 @ 20:25:08
Postat av: Waller

Kanske det!! Kommer väl inte vara på Djuptjärn alltför ofta nu då man bytt klubb, men nån gång blir det säkert ändå.



Och jag såg din mamma med din bästa vän

2008-08-19 @ 00:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0