Varför klev jag egentligen upp ur sängen idag?

Förkylningsmisären fortsätter alltjämt och nu börjar mitt tålamod ta slut. Hade tänkt göra comeback i skogarna ikväll, men det satte den envisa hostan stopp för. Just nu är jag i så pass dålig form att jag blir andfådd av att spela ett intensivt riff på gitarren. Den enda riktiga ljuspunkten i vardagen för närvarande är plugget, faktiskt. Den tanken om skolan har jag nog aldrig haft förut. För att plugga är alltså svaret på den i rubriken ställda frågan.
 
Ännu en irriterande detalj som bidrar till mitt nuvarande svårmod. Åker tvärs över stan för att hämta ett paket, bara för att få höra att det har skickats vidare till COOP på Ersboda och anländer dit antingen imorgon eller på måndag. Ridå ner. 
 
Kanske det är bäst att gå och lägga sig innan något mer går snett idag? Sitta i soffan och lyssna på Laleh är ju också ett alternativ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0