Orienteringsentusiast

Denna helg har jag varit orienteringssupporter framför datorn. Framför allt var dagens SM-stafett en riktig höjdare att följa, främst på grund av att mina klubbkompisar sprang riktigt bra. Efter två riktigt fina inledande sträckor fick Samuel gå ut på sista som fyra, med tätkänning. Sen började den riktiga spänningen framför gps-trackingen där jag följde i princip varje steg som Samuel tog ute i skogen. Jag stönade när han bommade och hade lång gaffel och jublade när han spikade och hade kort gaffel. Kunde knappt sitta still förrän vi till slut kom i mål på en 13:e plats. Sjukt imponerande av grabbarna att genomföra en så pass bra stafett. Idag känner jag mig extra stolt över att representera IFK Umeå!!
 
Dagens stafett var även en motivationsinjektion för mig. Ser fram emot att bli frisk och skadefri, så att jag kan inleda en seriös satsning mot SM-stafetten nästa år. Då ska jag vara så pass bra att jag kan bidra till att förbättra årets placering.
 
Många av er har säkert sett detta klipp, men för er som inte har sett det så rekommenderar jag det varmt!

Kommentarer
Postat av: petranh

Haha så klockrent! :D

2012-10-02 @ 23:52:42
URL: http://petranh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0