Mediehora

Gårdagens "bloggexperiment" föll väl ut, i alla fall om man bedömer det utifrån antal unika besökare. Egentligen är jag kritisk till fenomenet att sätta en lockande rubrik som inte har något med texten att göra, men det var ganska roligt som en engångsföreteelse. Finns tyvärr alltför många som gör det alltför ofta. Nu får jag se till att börja bygga upp mitt förtroende igen, så att det inte blir som i den sedelärande historien om pojken och vargen.
 
Börjar bli ganska rastlös nu. Klättrar nästan på väggarna här hemma i lägenheten. Dessutom kom jag på mig själv med att hitta på pseudoärenden i olika delar av stan bara för att få rulla runt på cykeln och få lite vardagsmotion. Ett säkert tecken på att förkylningen börjar ge vika? Tänk om tunghäftan skulle kunna släppa på samma gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0