Veckan som gått

Då har ännu en vecka gått till ända. Vad har hänt den gångna veckan?
På tisdag var jag iväg till Lycksele på hälsocentralsbesök. En intressant och givande dag, men även jobbig. Framför allt på grund av att jag var tvungen att stiga upp 04.40 för att hinna med en buss som tog mig till Lycksele i tid.
Under veckan har det även varit öppet landslagsläger för skidorienterarna i Umeå. Tyvärr hade jag väldigt späckat schema denna vecka, som inte medgav några träningspass på dagtid. Hann i alla fall haka på lägerdeltagarna på några luncher på Hansson & Hammar under veckan. Åkte även på ordentligt med pisk på veckans Natt-cup, där Hammer imponerade. Jag lyckades dessutom bli diskvalificerad på grund av felstämpling.
 
Imorgon ska jag göra fysiologiska tester på labbet på idrottsmedicin. Har inga förväntningar på några toppresultat, men det ska ändå bli intressant att få utgångsvärden innan vinterns grundträningssäsong drar igång på allvar.
På fredag är det dags för min första dugga på läkarprogrammet, vilket förmodligen kommer leda till att det blir en del nervositetsplugg den kommande veckan. 
  
I torsdags trillade första numret av läkartidningen ner i brevlådan. En tidning som innehåller en hel del intressant läsning och även en hel del svåra ord.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0