I väntan på resultaten

Då var testerna avbetade. Har tyvärr inte fått ta del av alla tesresultat än, men genomförandet av testerna gick i alla fall bra. Igår var det Vo2-test på löpband och idag var det styrketest. Har planer på att lyssna på Pärs och Stefans träningsråd på det kommande träningssamtalet. Jag tenderar att alltid tycka att jag själv har rätt och vet bäst, men med tanke på att de senaste 3 åren av träning efter mina egna teorier har varit en enda lång skade- och sjukdomsperiod är det nog dags för mig att ta till mig lite av andras kunskap. 
 
Igår trillade jag av en slump in på David Bowie på spotify och jag blev genast totalt såld. Frågan jag ställer mig just nu är varför jag egentligen aldrig har lyssnat på honom förut? 
 
Idag kom Magnusson hem från sin Malaga-tripp, så nu är jag inte längre ensam i lägenheten. Övrigt värt att notera i Umeå denna dag är att säsongens första snöflingor dalade ner tidigare ikväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0