Pärlor åt svin eller ett skämt?

Fick detta mystiska brev med posten idag. Känns som att någon driver med mig. En första förutsättning för "framgångar förra säsongen" är väl att ha genomfört en säsong? Den enda tävling jag genomförde var 7-mila och mitt genomförande av det loppet kan beskrivas på en mängd sätt, men framgångsrikt är inte något av dem.
Om SWIX är så lättimponerade borde jag ha varit mer aktiv på sponsorfiskefronten på den tid då jag faktiskt hade något som möjligen kan kallas framgångar i skidspåren. Eller i alla fall var regelbundet tävlingsaktiv. Tror alltjämt att det är ett skämt. Annars kastar SWIX verkligen pärlor åt svin!

Kommentarer
Postat av: gh

Obvious troll is obvious

Postat av: Anonym

Har du testat vallan då? ;-)

2012-11-08 @ 20:40:15
Postat av: Waller

Har tyvärr inte hunnit ställa mig på skidor än.

2012-11-08 @ 22:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0