Nummer ett avklarat, många kvar

Mitt första 10mila är nu avklarat. Jag levererade ett stabilt lopp, även om benen inte var jättepigga. Hela laget levererade stabila lopp och det resulterade i en helt okej placering, 47a. Näst bästa placeringen för IFK Umeå genom tiderna, faktiskt.

En tråkig nyhet är att jag har dragit på mig en stukad tå som har hindrat mig från löpning den senaste veckan. Hoppas att det ska lösa sig. För tillfället blir det mycket cykling för min del.

I helgen var jag till Stockholm med familjen. Det var trevligt och dessutom blev det en riktigt bra tidpunkt för resan. Perfekt att resa bort när jag ändå inte kunde springa.

Just nu är jag i Kalix och hoppas att det ska vara så pass lite snö i skogen att det ska gå att rita karta imorgon. Det har sett något oroväckande ut på sina håll under mina träningsturer de senaste dagarna. Får se om det blir fiasko imorgon bitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0