Det är kul när det går bra

Förra året avslutades på ett bra sätt, inledningen på detta år har dock inte varit någon höjdare. Om vi nu tittar på mitt liv ur ett idrottsorienterat perspektiv, vilket brukar vara det dominerande perspektivet på denna blogg.

2012 inleddes med att jag tränade ganska bra och bestämde mig för säsongsdebut på skidorna under Gjutarens Vinterspel. Direkt efter att jag hade anmält mig började dock ryggen smärta och hindra mig i träningen, efter ett sängbyte lyckades jag dock få kontroll över ryggproblem. Trodde jag var redo för säsongsdebut men på tävlingsmorgonen vaknade jag med en förkyld kropp.
Säsongsdebuten förvandlades till tio dagars sängläge. Blev frisk under denna vecka och har hunnit köra några lugna träningspass för att komma igång. Senaste dagarna har jag istället börja känna av andra symtom, hjärtat slår inte längre med jämn förutsägbar takt. Efter att ha konsulterat mina tre husläkare har jag fattat beslutet att vila fram tills jag har gjort en EKG-undersökning.



Mycket gnäll från min sida nu, men ibland blir det så. Nästa vecka börjar mina Komvux-kurser. Hoppas att jag kan känna mig lite smart nu i alla fall när det blir lite gymnasiekurser igen. Så att inte floppen blir total.

Kommentarer
Postat av: CH

Skönt att du uppdaterar! :)

2012-01-23 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0