En fråga

Fortsatt är min kropp besatt av förkylningens demoner. Dock känns det något bättre nu, så förhoppningsvis är jag snart kry igen. Var tråkigt att inte kunna njuta av den fantastiska gårdagen. Sådana dagar av sol och värme bör avnjutas med ett idiotlångt skidpass. Fick mig lite sol ändå så jag ska inte klaga alltför mycket.

Jag brukar normalt sett inte klaga högljutt på den musik som är populär bland de breda massorna. Även om jag oftast tyst för mig själv undrar hur musiken på diverse topplistor kan ha förtjänat sin plats där. Nu när jag under flera veckor har sett att låten Äckligt av Ansiktet toppar spotifys topplista i Sverige kan jag dock inte hålla tyst längre. Skulle någon kunna förklara för mig hur en sådan låt blir populär? En obscen, banal text ackompanjerad av hjärndöd musik.

Kommentarer
Postat av: Kristina N

2012-02-17 @ 16:34:11
Postat av: Kristina N

Nej, jag har funderat på samma sak senaste veckorna men det enda jag har kommit fram till är att man bara blir mer förvirrad av att fundera.

2012-02-17 @ 16:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0