Fet-tisdag eller fettis-dag?

För mig har denna tisdag varit både och. Började med dagen med ett riktigt fett långpass. 3.30 stannade klockan på efter 4 mil på skidorna och lite löpning. Viktigt med ett långpass för att förtjäna alla dagens semlor. Än så länge har jag ätit två semlor, men i kylskåpet väntar ytterligare två riktigt smarriga semlor på att bli uppätna. För att ytterligare spä på på dagens fettintag blev det till middag en riktigt flottig sås med creme fraiche och bacon.

Även igår blev det ett långpass, tyvärr mötte jag väggen tidigt och orkade bara hålla ut i 2.50. Om jag fortsätter att öka långpassens längd med 40 minuter varje gång är de snart ZackeT-långa. Nu måste jag sluta skriva för att göra vettigare saker (äta semlor).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0