Rekordsnabbt

Sitter på bussen på väg hem till Kalix. Kommer förhoppningsvis bli en trevlig påsk med hela familjen samlad. Det händer inte så ofta nu för tiden, en nackdel med att vi alla blir äldre.
Idag skrev jag slutprovet i Biologi B. Efter ett rekordsnabbt rättningsförehavande från lärarens sida har jag redan blivit meddelad att jag fick MVG på provet, och hela kursen! Riktigt skönt att veta att jag nu har jag gjort allt jag kan för att klara antagningen till hösten. Nu är det bara att vänta!
I övrigt har veckan inte varit någon höjdare. Har lidit av sviterna efter mitt hemska tarmvirus. Tankarna har växlat mellan Biologiplugg och bitterhet över att inte kunna träna. Imorgon planerar jag dock att testa kroppen lite smått. Hoppas det fungerar. Orienteringspremiären närmar sig med stormsteg nu.

Kommentarer
Postat av: Almkvist

Även jag börjar bli för bekant med känslan av att inte kunna träna...

2012-04-05 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0