Hej igen

Nu är det dags igen. Sommaren är slut och höstrusket har tagit vid. Regnet faller ner och ännu ett lov har tagit slut. Sommaren har varit hektisk, ganska mycket jobb och kanske inte lika mycket träning. Vilket har varit enligt planen, dra in cash för att ha råd att gå ner i studietakt och satsa rejält under två års tid. 

Imorgon bär det av mot höstens idrottsliga höjdpunkt, medel-SM!! Uppladdningen gick fint fram till i lördags, träningen bra och formen på väg. Sedan söndag har jag dock varit lite krasslig. Turligt nog känner jag mig mycket bättre nu, men med i packningen följer nu ett stort frågetecken för formen. Men som vanligt är det bara att åka iväg och göra sitt bästa! 


Kommentarer
Postat av: B-rud 1

Mennn äntligen!!!!!!!!!!!11

2011-09-14 @ 21:33:54
Postat av: B-rud 2

Åh som jag har längtat simon!

2011-09-15 @ 07:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0