Dagens...

...fail inträffade utan tvekan imorse. Jag steg upp och förberedde mig för tentan. Cyklar iväg till tentasalarna borta vid ÖP, är nästan sen då jag rusar in skrivsal 1 som vi ska vara i. Inser snabbt att jag inte känner igen någon i hela rummet. Känner mig konfunderad men drar snabbt vidare till den andra skrivsalen som stod på schemat. Inte heller där känner jag igen någon och börjar ana ugglor i mossen. Frågar en tentavakt om jag har kommit rätt. Hon förstår inte heller någonting men hon har en lapp där jag läser fysikens matematiska metoder 1400-2000. Hoppsan, var visst där fem timmar för tidigt...

Tur att det inte var tvärtom i alla fall. Så just nu håller på jag på att ladda om för nästa försök att göra tentan. Känner mig ganska redo och tror åtminstone på ett godkänt tentaresultat.
Träningen har gått rätt hyfsat i veckan. Något så ovanligt som ett lugnt A1-pass i måndags följdes av A3 på tisdag och onsdag. Det konstiga är att jag faktiskt känner mig urstark, fast jag inte tränar någonting. Till och med rullskidintervallerna känns bra. Tror egentligen inte på min nuvarande träningsmodell, men den duger tydligen om man vill "fuska" sig i form på kort tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0