Förklaring

Igår hände något ovanligt, jag var på gymmet. På gymmet var även störtloppsfantomen Hans Olsson. Vilket förklarar det något skumma föregående inlägget. Jag använde brutalbänken närmast efter han, tyvärr får jag erkänna att han var lite starkare i bålen...
Idag har jag rejält med träningsvärk, framför allt i området kring bröst och skuldror. Det är väl så det ska vara.

Gårdagen bjöd dessutom på myrlöpning med Johan och Spoerry. Ett riktigt klafsigt myspass. Vi hittade dessutom en fin hängmyr ute i skogen! Myrlöpningen följdes av 5-rätters grillmiddag hemma hos Spoerry. Den satt riktigt fint.

Nu bär det snart av till Tavelsjö för ol-träning. En vägvalsövning väntar på oss där. Det blir förmodligen riktigt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0