Frustration nivå hög

Så har ännu en dag passerat och kommer aldrig tillbaka. Denna dag har till stor ägnats åt att vara rent ut sagt förbannad och väldigt irriterad, med andra ord så har jag försökt göra en datalab. Är svårt att beskriva hur mycket jag hatar att sitta och skriva kod och försöka lösa problem vid datorn. Får stor lust att slå sönder något, eller någon (han som kom på MATLAB tex). Är nu nästan klar, återstår bara en plot som jag inte får till. Har på mig till den 14:e maj så det är ju ingen större stress i alla fall. I övrigt har jag kört mina två dagliga pass även denna dag. Ett riktigt tufft löppass och morgonstyrka. Även en föreläsning har suttits av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0