SkönT

Då var delprov 1 i linjär algebra avklarat. Kändes faktiskt som att vara tillbaks på gymnasiet igen. Tror inte det blev många fel på det provet. Särskilt skönt med tanke på att jag snart ska till portugal och kommer att gå miste om en del av slutet på den här kursen. Fick även lite extra matteträning idag då jag extraknäckte lite som hjälplärare inför Linders och Carls tenta.

Har även avverkat ett 2-timmars löppass tillsammans med syrran idag. Var egentligen inte tänkt att det skulle bli en så lång tur, men samtidigt ett positivt besked att jag inte kände av foten någonting på hela denna tid. Känns bara fint inför Portugal. 
Igår kväll bjöd syrran på semlor och ikväll bjuder mor och far på middag någonstans på stan. Det här med att släkt i stan ofta är inte så dumt faktiskt :)

Det fortsätter att vara kallt, men glädjande nog är den inte helt outhärdlig här nere i söder, i Umeå. Trots det var det en riktigt kall cykeltur till och från ÖP på förmiddagen. Var tydligen -42,6 grader i Naimakka inatt. Det kallar jag kallt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0