Din vän pessimisten

Idag stod publiktävling på programmet eftersom jag saknar stafettkompisar i OK Vargen. Som vanligt presterade jag bättre då det inte gäller, så dagens betydelselösa lopp gick på det stora hela ganska bra. Orienterade i alla fall mycket bättre än igår. Kroppen kändes också bättre och drabbades aldrig av det riktiga chocktillståndet.
 

Carl lekte lite med sin GoPro HD på tävlingsplatsen. Bland annat tog han denna fina bild.

Jönsson imponerade oerhört mycket på dagens VC-sprint. Jag minns dock Canmore förra året. Jönsson vinner med halva upploppet och det resulterade i århundradets flopp på OS. Tror tyvärr det blir något liknande detta år. När det väl kommer till kritan får han pisk av ryssar och norrmän så att det bara sjunger om det.

Har just nu tagit en lite paus i mitt plugg inför delprov 1 i flervariabelanalysen. Känns som att det inte är så svårt, men jag kanske bara lurar mig själv genom att tro det. Vem vet? Inte jag, än. Förhoppningsvis vet jag det efter genomfört prov på tisdag. Bara att dra och kompletteringshandla lite nu innan jag återupptar pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0