Bitter butter

Risig dag idag. Inget går riktigt som det ska, än så länge.
1. Är sjuk. Som vanligt med taskig tajming.
2. Fick labshemat. Är placerad på ett labtillfälle då jag befinner mig i Alingsås på träningsläger.
3. Jag borde skriva kod just nu, men sitter istället vid mitt tangentbord och spyr ut galla över världen.
4. Som kronan på verket läste jag nyss att spotify inför flera begränsningar i gratis-versionen från och med inledningen på nästa månad.

Har för övrigt väldigt svårt att förstå mig på folk som är så pass själviska att dom far på läger trots att de är sjuka. Så grymt onödigt, på gränsen till att vara rent ut elakt. Att någon riskerar årets kanske viktigaste träningsvecka för alla övriga i gruppen gör mig förbannad. Nu är jag ju inte säker på att någon var sjuk redan innan avfärd, men att inte träna ett pass på hela veckan och hosta konstant kan ju te sig lite suspekt. Det är klart att man kan ha otur och bli sjuk, men då kan man ju i alla fall visa lite empatisk förmåga och av hänsyn till övriga placera sig själv i karantän.

Nog med bitterhet. Det får räcka för idag i alla fall. Finns ju så mycket värre saker här i världen. Bara simpla I-landsproblem. Att jag tycker att dessa saker är så hemska är egentligen ett kvitto på hur bra jag har det i normala fall...  


Kommentarer
Postat av: vb

Helt rätt. Livstid dödsstraff är fan det enda rätta. Idioter. Amen.

2011-04-14 @ 23:50:06
URL: http://viktorbrannmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0