Rymmarstadion

Då har man åkt årets första riktiga skidpass. Jag och ett helt gäng med folk från folkan drog iväg västerut imorse. Arvidsjaur bjöd på fint väder, men inte fullt lika fina spår. Helt klart åkbart var det i alla fall. Det faktum att jag åkte på ett av VB lånat skidpar förtog dock lite av glädjen med passet. Jag kan lugnt påstå att åkkänslan på det paret var botten-5 bland alla par jag någonsin har prövat, utan att krydda. Härligt var det ändå. Kul att få träna med VB, KE och Najk igen!

Nu börjar min älvsbyhelg gå mot slutet. En pizza på Okej och sen bär det av med 17.50-tåget mot Umeå. Ungefär, SJ:s tåg tenderar ju att vara en smula sena rätt så ofta. Så det kan lika gärna bli 18.30-tåget eller liknande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0