Gött

Fick tillbaka lab 3 idag. O. Ofullständigt. Tvungen att komplettera. Ridå ner. Firade av en salva icke helt trevliga ord inombords. Sedan öppnade jag laborationen och läste kommentarerna. Drog en lättnadens suck. Det enda egentliga fel jag gjort var att jag hade glömt skriva + 2 på ett ställe i koden. Fanns även några mindre fel av estetisk karaktär. Taggad på komplettering löpte jag nästan hem och gjorde bort det på 10 minuter. Sedan snabbt tillbaks till skolan för att dubbelkolla med handledaren/rättaren. Han tyckte det såg bra ut. Nu är jag klar. Kompletterad och klar! Firade med en kebabrulle...

Väntar nu på att Johan Eriksson ska komma hem så att vi kan dra ut på ett löppass. Det blir gött. Sitter även och kollar lite nervöst på webkameran från Luosto, vår tilltänkta lägerort för nästa vecka. Ser inte helt hopplöst ut i alla fall. Hoppas verkligen att snömängden är tillräcklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0