Ny vecka, nya möjligheter

Så var ännu en helg avklarad och jag är åter i Umeå. Nyborg bjöd på mycket snö och lite tidig julkänsla rent av. Tyvärr var det mindre snö bara en mil längre in i landet där skidstadion är belägen. Spåren var alltså inte riktigt så bra som jag hade hoppats på. Dock var de helt ok på det stora hela. Helgen bjöd på stor permiärhelg i längdcirkusen. Jag avvaktar dock ett par veckor till innan säsongspremiären. Inte många häpnadsväckande resultat värda att kommentera, förutom att Karl Edenroth efter gårdagens skatelopp i Muonio är min nya idol!!

Denna dag har inte bjudit på något extraordinärt. På förmiddagen var det en fyra timmar lång envariabelföreläsning och efter lunch tog jag min premiärtur på konstsnöspåret. Fint, även om det för tillfället är både kort och flackt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0