Lugn och fin

Igår kände jag mig duktig och effektiv då jag tog en heldag med plugg och räknade igenom 5 delkapitel i vår feta mattebok, Calculus. Hann dessutom med ett riktigt tufft intervallpass på Nolia, mina vader gillade inte den behandlingen och sänder mycket tydliga signaler om det till mig idag. Efter gårdagens urladdning tar jag det lite lugnare idag. Blir bara ett lugnt skidpass under eftermiddagen idag. Har nyligen suttit igenom dagens två timmar i skolan, och dessutom fått reda på att jag satte en femma på programmeringstentan. Förutsatt att jag kommer ihåg rätt tentakod, vilket jag inte är helt säker på, men ganska :)

Dags för lite högkvalitativ slappning. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0