Bäst



Konserten igår uppfyllde alla mina högt uppskruvade förväntningar. Det blir helt enkelt inte bättre än så där. En lagom mix av gamla klassiker och nya låtar som mycket väl kan bli framtida klassiker, uppblandade med komiska episoder med Ronny Eriksson mellan låtarna. Som stor final fick vi i publiken dessutom uppleva den bästa versionen jag någonsin hört av "det är hit man kommer när man kommer hem". Det var så vackert att jag rent av blev lite lätt glansig i ögonen. Nej, det kan omöjligt bli bättre!!

Nu är jag hemma i Kalix och jag kan bara konstatera att det är hit jag kommer när jag kommer hem. Ett mycket vackert hem dessutom, speciellt morgnar som denna...



Återigen kan jag tyvärr bara konstatera att min kamera inte gör vyerna rättvisa. Är utomjordiskt vackert utanför huset denna morgon i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0