Illa, fast mycket bra

Det är illa att jag alltid kommer ihåg först när det är dags för att sova. Idag har dock varit en bra dag. En riktigt bra dag. Första bra träningsdagen sen jag kommer inte ens ihåg när. Före frukost inleddes dagen med ett riktigt tufft intervallpass i simhallen. 50 minuter 45/15 är inget att leka med. Wetwest är verkligen en halvskadad löpkåt mans bästa verktyg. Sedan forsatte dagen med ett fint cykelpass runt Arvidsträsk. Sista passet blev en timme MAQ. Måste säga att MAQ har överaskat mig positivt. Totalt fyra timmar idag, nu är jag tillbaka på riktigt igen!!

Planerar att pröva på lite obanad löpning imorgon, om det går bra blir det sprintcup på torsdag. Annars får jag väl hålla till godo med wet-west :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0