VB3

Helgens tävlingar blev inte vad jag tänkt mig. Inledningen var dock helt okej. Lyckades genomföra ännu en mycket stabil medeldistans. Förutom en slarvig bom på ettan, en dryg minut så satt förmodligen de övriga kontrollerna ungefär som straffar i krysset. Slog dock i knäet under medeln och sedan var det slut på det roliga för den helgen.



Blev en "joggseger", om man nu kan kalla det jogg då man håller 6 min/km, med knäsmärta i Ö7 på lördag. Bommade för övrigt mindre än 5 sekunder under detta lopp!!
På söndag blev det en avbruten långdistans efter tilltagande knäsmärta efter 45 minuter. Tydligen ska min kropp aldrig få hålla sig riktigt hel denna vår. Fortsatt bra tekniskt, fast med min nuvarande fysik hjälper det föga...

Avslutningen på denna helg blev dock riktigt bra. Invigning av vår nyinköpta pool!! Riktigt mysigt med ett dopp i 40-gradigt vatten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0