I praktiken slut

I veckan har jag i praktiken avslutat mina gymnasiestudier. Har säkrat 20,0 i slutbetyg och även lyckats avsluta mitt projektarbete. Det känns riktigt bra just nu. Kroppen känns dock mindre bra efter en total genomklappning på tisdagens mastodontpass. Var ute i 4.40. Kroppen kändes inte så pigg i slutet om man säger så...

I går genomfördes ett riktigt fint teknikpass på den mytomspunna granselskartan. Är detta Norrbottens mest tekniskt krävande karta? Jag tror det i alla fall. Se kartan på länken nedan.
Slinga E 

I helgen bär det återigen av till Umeå. Blir tävling i dagarna tre. Är några storfräsare med så jag hoppas kunna plocka ett par fina skalper ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0