Sista chansen

Imorgon smäller det igen. Börjar verkligen närma sig sista chansen nu. I helgen avgörs de två sista uttagningstävlingarna. Nu är det dags att krypa in i lejonets kula för dessa tävlingar. Tävlingarna går i Mora, den stad där alla mina värsta konkurrenter är bosatta. Det kommer bli tufft, men jag kan ju inte göra mer än mitt bästa och det tänker jag göra. Får hoppas att veckan hos Daniel har gjort underverk med min kropp och även min knopp. Då kommer det gå bra.

Denna dag har varit lik alla andra dagar här i Falun. Nordebo fortsätter att överraska med innovativa påhitt i köket och två pass har genomförts. Nu är jag förberedd!!




Kommentarer
Postat av: Ulkan

Ta dem Waller, You can do it! Use the force!

2010-01-23 @ 15:56:46
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0