Nytt år!

Så nu var det nytt år! Det nya årets ankomst firades på bästa sätt igår kväll/natt med trevligt sällskap i Sunderbyn. Idag har jag tagit det ganska lugnt, efter en något sen kväll igår. Trots allt har jag hunnit med 2010:s första träningspass, ett lugnt skatepass här i byn, där jag gör gör de sista finjusteringarna inför SM-/Sverigecup-tävlingarna nästa vecka i Arvidsjaur.

2010 känns bra på något sätt, känns som att det ligger bra i munnen när man säger det på något vis. Eller så är det en bra känsla. Får hoppas att mitt sista år som junior i idrottssammanhang blir lyckat på alla vis. Hoppas även att Niklas nyårshälsning från inatt slår in. Vad han sa? Gott nytt JVM-år :) Det skulle verkligen sitta fint med ett JVM för oss båda, efter alla skadebekymmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0