Inställd comeback

Idag var det tänkt att jag skulle göra comeback i längdcirkusen. Tyvärr så ställdes tävlingen in på grund av kyla. Lite surt, men samtidigt skönt att slippa plåga luftrören i "på gränsen"-temp i onödan. Nu blir det ett intervallpass hemma istället. 40 minuter 15/30 kommer nog kännas bra.

Igår kväll var jag och såg Avatar. Jo, jag är väl medveten om att jag är en smula efter nu, men det var verkligen en häftig film. Den bästa jag sett på bio på länge, även om den i vissa avseenden var lite väl förutsägbar. Bakom den actionspäckade förpackningen är det en tänkvärd film också. Den kombinationen är inte precis vanlig och om den finns brukar den sällan vara så pass lyckad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0