Flyt

Intervallpasset idag var en riktig mardröm, eller passet var väl skapligt men spåren var under all kritik! Var glad att jag bara skulle köra ett kort men intensivt pass idag. Dagens andra pass blev lite styrka+löpning. Ännu en bra träningsdag. Det flyter på bra nu.

Middagen bestod delvis av min nya favorit, rotsaker i ugn. Det är inte alls dumt på något vis. Inte heller västerbottensostpajen och laxfilén gick av för hackor!! Mums.

Om någon hittar en Polar S610i pulsklocka med ett armband som alla skrattar åt tar jag med glädje emot upplysningar om den här på bloggen. Min har varit mystiskt försvunnen hela dagen. Förmodligen ligger den i någon vrå här hemma, men var är en gåta som ännu gäckar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0