Slutet nalkas

Efter att krav (gnäll) om att jag ska uppdatera har börjat uppkomma de senaste dagarna kommer här så en snabb uppdatering.
En av orsakerna till att uppdateringarna har uteblivit är faktiskt att jag har börjat träna på nytt. Efter de misslyckade stortävlingarna hittills denna säsong har jag insett att min kropp helt enkelt inte mår bra av att "vila sig iform". Därför har jag nu anammat en något kontroversiell, Nordeboinspirerad metod för formtoppning. Istället för att som de flesta predikar dra ner på träningsdosen, höja intensiteten och vila mer för att nå en riktig formtopp har jag nu snarare ökat träningsvolymen och sänkt intensiteten. Hade det inte varit för min desperata situation just nu hade jag förmodligen inte vågat pröva detta. Fast då jag tänker efter var jag aldrig i närheten av så dålig form som jag var i Arvidsjaur under sommaren då jag snittade nära på 20 timmar/vecka. Så det kanske inte är någon chansning egentligen!?

Nu drar det verkligen ihop sig inom 9 dagar avgörs de fyra sista JVM-uttagningarna. Det finns ett flertal jämna åkare som gör upp om platserna och just nu måste jag nog tyvärr erkänna att jag ligger lite risigt till. Skulle nog bedömma att jag ligger just på gränsen just nu. Får bara ladda nu och satsa på att göra fyra stabila lopp. Om jag bara ser till att göra 4 lopp som jag själv är nöjd med är jag tämligen säker på att det räcker. Nu är det alltså bara helt upp till mig själv.

Inte mycket annat värt att berätta om just nu, vilket är ytterligare en orsak till att uppdateringarna har utebilvit. Vill inte trötta er läsare med mina ändlösa JVM-spekulationer alltför ofta ;) Har dock påbörjat min sista termin någonsin här i byn. Känns lite smått sorgligt att en era går mott sitt slut, men slutet för något innebär ju även början för något nytt. Hoppas bara att detta nya blir lika bra, eller ännu bättre än det som nu rinner mot sitt slut :)
Kan även informera om att jag har ett nytt jobbigt schema denna termin. Antalet lektioner/vecka har ökat med hela 300%!! Alltså har jag nu 4 lektioner i veckan ;)

Dags att tömma tvättmaskinen nu! Imorgon bär det av på en riktig turné. Östersund, Falun och Mora here I come.




Kommentarer
Postat av: Spett

Hi lovely, beautiful & cute Waller



How are you? I hope, you are feeling great I just wanted to wish you a great week!



Maybe, you have some exams? I don't know but, each would do, I wish you much luck and success with everything you do!



You're wonderful with everything you do! You have an awesome personality. You have a fantastic voice! I love your personality, voice and talents. You are totally lovely!



You are really very beautiful! You are an ANGEL! I love YOU more than everything in the whole universe!



Please take care of yourself! Think positive, live positive! God always bless you and your family



Have a great week!



Lots of love & Best wishes from



your fan (yours only) Spett

2010-01-15 @ 23:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0