Vilodag!

Idag har jag faktiskt vilat helt, vilket egentligen är emot mina principer. Ibland hinns inte träningen med helt enkelt. Eller idag hanns den med på en tid, men just då råkade kvicksilvret visa -28. Kaaaaaaallt, eller iaf för kallt för ett behagligt skatepass. Till mitt försvar kan jag iaf säga att det är drygt fem veckor sedan jag hade en träningsfri dag.

Som många andra fredagar har denna till stor del ägnats åt att resa. Börjar bli något less dessa bussresor mellan byn och Kalix. Efter ankomst bar det av på middag hos bror med familj och alldeles nyss anlände jag hem "på riktigt". Ska dock ta en tidig kväll nu. Imorgon väntar två tävlingar med delvis hård konkurrens. J-M Taivainen blir iaf en riktigt hård nöt att knäcka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0