Don't try this at home...

Att åka en klassisk skidtävling 4 månader efter sin senaste "hardökt" klassiskt och med obefintlig lugn klassisk träning de senaste tre månaderna är verkligen inget att rekommendera. Lider något alldeles ofantligt just nu. Har aldrig varit mer medveten om att jag har ett par höftböjare och ett par ljumskar som jag är just nu!! Kan knappt rätta på kroppen för att det stramar så ofantligt i höftböjarna. Resultatet då? Jovars, jag är rätt nöjd. Även om jag gav bort min skalp rätt så lättvindigt till några stycken. Kan bara konstatera att om man inte tränar något kan man inte förvänta sig några resultat heller.

Dagen i övrigt har varit lugn. Som vanligt. Blir inte så hetsigt när man har max 60 minuter lektion om dagen. En bastu satt riktigt fint efter tävlingen. En finnjogg har dagen också bjudit på. Det gamla klassiska dataspelet Worms har även fått en renässans här på folkan. Jag och VB har haft många hårda duster hittills och fler lär följa...

Kommentarer
Postat av: Erixon

På Lördag är det min tur att slakta höftböjarna :S ser inte fram emot dagen efter!

2010-02-10 @ 18:50:04
URL: http://erixonf.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0