Comeback!!

Hej igen! Var ett tag sedan sist. Delvis på ett späckat schema i denna helg. En del träning och en hel del annat också. Såg bland annat snabba cash på bio i Luleå med mina bröder och deras respektive. Bra film och trevligt sällskap. Kan det bli bättre? Har för visso inte läst boken, men det kanske är lika bra för filmatiseringar av böcker brukar ofta bli något av en besvikelse för fans av böckerna. Tycker jag i alla fall.

Idag har jag inspirerad Nordegrills insatser i helgen tänkt skrälla lite. Dock krävs det inte några direkta resultat för att min skräll ska genomföras. Det faktum att jag ens ställer upp i ett klassiskt distanslopp är årets skräll här på skid. Fast jag körde ju faktiskt första klassiska träningspasset sen höstlägret i Muonio igår, så nu är mina klassiska talanger på g ;)
Kan även tillägga att mina ljumskar och höftböjare är helt förstörda idag. Lite masage kanske skulle göra susen. I brist på massöser kanske jag får nöja mig med en finnjogg som helande källa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0