Har kung Bore tatt lavemang?

Då var säsongens riktiga skidOpremiär avklarad. Träning och tävling i dagarna fyra. Det blev en lyckad helg på många sätt, så när som på den resultatmässiga delen. Jag gräver inte ner mig över det. Hade inga direkta förväntningar inför helgen heller. På många andra sätt måste jag säga att helgen var riktigt lyckad. Aldrig förr har jag varit med om att servicen varit bättre på en skidO-resa med skidlinjen trots att jag nu är inne på min 5:e säsong som deltagare på sådana resor. Boendet levererade, maten levererade, flera fjuniga juniorer levererade och slutligen levererade så levererade kung Bore så till den milda grad att vi nästan aldrig tog oss hem. Resan Sandviken - Umeå tog närmare 9 timmar, trots att Sture rattade bussen hela vägen!! Var Stures uthålliga rattande genom snöyran möjligen veckans största prestation??

Nu är jag inne på mina sista skälvande skoldagar innan jullovet. Fick idag reda på att jag har fått godkänt på laborationen på envariabelanalys 1. Imorgon får vi veta tentaresultaten och jag håller tummarna för att jag då ska kunna bocka av ytterligare 7,5 högskolepoäng. I så fall är jag uppe i 22,5 avklarade högskolepoäng. Det vore en värdig avslutning innan jullovet som börjar imorgon vid lunch!! Då bär det av hem till det underbara Norrbotten igen för julfirande :) 

 
Bjuder på en riktig julklassiker ovan för att komma i stämning inför helgen. Är det någon låt jag förknippar med julen så är det denna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0