En genomkörare

I förmiddags körde jag en träningstävling, 13 km skate med masstart. En klart steg framåt jämfört med förra helgen, men då jag skulle försöka rycka ifrån min gamle Kalix-kompanjon Jens i varvningen blev jag trött och sen kontraryckte Jens och körde ifrån mig. Kom imål på en andraplats 22 sekunder efter Jens. Idag är jag nöjd med det. Blev en bra genomkörare. Kan bara än en gång konstatera att SM-spåret på Gammlia är riktigt roligt och bjuder på fin skidåkning. Nu blir det lite skidor på TV innan eftermiddagens löppass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka deltog?

2010-12-11 @ 20:01:20
Postat av: Waller

Jag, Jens, Carl M och Blomgren. Fler inbjudna, men de bangade ur.

2010-12-11 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0