22,5 poäng

Fick till baka tentan på envariabel 1 på sista lektionen innan jul. Är nöjd med en stabil 4 på den, även om högsta betyg inte var långt borta. 3/4 av min första högskoletermin är nu helt avklarad. 22,5 poäng. Skönt. Övrigt värt att notera från den sista lektionen är att jag hade Håkan Persson, min kompis/konkurrent Hans storebror som lärare. Dom är så sjukt lika att det faktiskt kändes som att ha lektion med Hans!
 
Nu befinner jag mig i Kalix efter en lång, men trevlig bilresa tillsammans med syrran igår eftermiddag. Tog längre tid än normalt och vi passerade flera olycksplatser, men resan gick bra och vi kom fram helskinnade. Fast vi var grymt nära soppatorsk i Piteåtrakten. När vi slutligen svängde in på macken var det bara 1,4 liter kvar i tanken. Det gäller att leva på marginalerna.

Idag kom jag på en bra träningsform i den nu rådande kylan och snödjupet, snöskopulsning! Fungerade riktigt bra. jobbigt, varmt och mysigt ute i skogen. Blir nog fler sådana pass under lovet. I alla fall så länge det är kallar än -20.

Kommentarer
Postat av: Old coach

...en annan träningsform som inte ska föraktas i stäng kyla är Skiing Tegsnäs 7 fot (231cm)!! Snödjup = "till knäna".



Åkt upp en del nya intressanta SkidO-spår i dag

2010-12-23 @ 00:18:46
Postat av: vb

uppdatera då för faaaan

2011-02-01 @ 22:42:22
Postat av: Anonym

uppppppppppppppdddddaaaterraaaaa NUUUUNUNUUUUUUU!!!!!! för fan.

2011-02-02 @ 20:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0