Veckoslut

Ettornas helgläger avslutades idag med ett långpass. Blev tre timmar för mig, klassiskt och löp. Ett riktigt fint pass i underbar medvind och lätt utför. Någon sa att vi snittade 22 km/h i A1 på rullisdelen, dock var det Håll och det är ju lite osäkert hur bra koll han har.

Efter avslutat läger blev det givetvis ett traditionsenligt besök på grillen. Man känner sig lite tjock efter ett jättemål, i och för sig kan jag nog behöva ett ibland för att behålla den kroppsmassa jag har.

Nu börjar en av årets riktiga höjdpunkter dra sig närmare, läger i Österrike, i Ramsau!! Förra gången var det NICE och förhoppningsvis blir det ännu mer nice den här gången. Känner mig riktigt sugen! På fredag bär det av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0